U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
FAQ - veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
1. Kan ik bij jullie ook nieuwe etiketten voor mijn theeplank bestellen?
- Zeker weten! Deze hoef je niet te bestellen, wij leveren deze gratis mee als je bij je nieuwe bestelling in het opmerkingenveld aangeeft welke etiketten je nodig hebt. Wij hebben alleen etiketten van theesoorten die bij ons verkrijgbaar zijn en maken geen maatwerk etiketten.
2. Hebben jullie ook een fysieke winkel?
- Nee helaas niet, wel kan je bij ons je bestelling afhalen. Ook zijn wij regelmatig te vinden op beurzen en fairs waar je lekker kan snuffelen tussen de thee. Zie onze Agenda voor een evenement bij jou in de buurt.
3. Waar en wanneer kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
- Afhalen kan bij ons aan de Gashavenstraat 5 in Deventer. Zodra je bestelling gereed is krijg je van ons daarover bericht. Afhalen kan op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9.00 u en 16.00 u. Als er in verband met feestdagen of vakantie andere afhaaldagen en -tijden zijn dan vind je die informatie in de bovengenoemde mail.
4. Hebben jullie ook kortingscodes en acties?
- Wij bieden regelmatig leuke kortingsacties. Om hiervan op de hoogte te blijven raden we je aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo mis je geen enkele actie!
5. Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten in NL en BE bedragen €6,90 bij bestellingen tot €50,-. Daarboven betalen wij de verzendkosten voor jou! Af en toe hebben wij kortingsacties, wil je deze niet missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
6. Is jullie thee biologisch?
- Om biologische thee te verkopen moet je op de gehele productie- en verwerkingslijn voldoen aan SKAL-richtlijnen. Deze SKAL-registratie hebben wij niet. Wij verkopen verschillende theesoorten die biologisch verbouwd zijn, maar deze worden niet volgens SKAL-richtlijnen bij ons verwerkt. Je vindt deze thee onder 100% natuurlijke thee.
7. Hoe werken jullie aan duurzaamheid?
- Wij verzenden jullie bestellingen zo veel mogelijk als één pakket in een zo klein mogelijke verpakking. We gebruiken zo veel mogelijk vulmateriaal dat wij zelf recyclen. Indien jouw adres binnen een bepaald postcodegebied valt wordt jouw bestelling met de fietskoerier bezorgd (in Deventer en Apeldoorn). We beperken het gebruik van plastic zo veel mogelijk en proberen zo lokaal mogelijk te werken en steunen daarbij initiatieven zoals de Sallandse thee.