U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
FAQ - veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
1. Kan ik bij jullie ook nieuwe etiketten voor mijn theeplank bestellen?
- Zeker weten! Deze hoef je niet te bestellen, wij leveren deze gratis mee als je bij je nieuwe bestelling in het opmerkingenveld aangeeft welke etiketten je nodig hebt. Wij hebben alleen etiketten van theesoorten die bij ons verkrijgbaar zijn en maken geen maatwerk etiketten.
2. Hebben jullie ook een fysieke winkel?
- Nee helaas niet, wel kan je bij ons je bestelling afhalen. Ook zijn wij regelmatig te vinden op beurzen en fairs waar je lekker kan snuffelen tussen de thee. Zie onze Agenda voor een evenement bij jou in de buurt.
3. Waar en wanneer kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
- Afhalen kan bij ons aan de Gashavenstraat 5 in Deventer. Zodra je bestelling gereed is krijg je van ons daarover bericht. Afhalen kan op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9.00 u en 16.00 u. Als er in verband met feestdagen of vakantie andere afhaaldagen en -tijden zijn dan vind je die informatie in de bovengenoemde mail.
4. Hebben jullie ook kortingscodes en acties?
- Wij bieden regelmatig leuke kortingsacties. Om hiervan op de hoogte te blijven raden we je aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo mis je geen enkele actie!
5. Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten in NL en BE bedragen €6,90 bij bestellingen tot €50,-. Daarboven betalen wij de verzendkosten voor jou! Af en toe hebben wij kortingsacties, wil je deze niet missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
6. Hoe werkt jullie retourbeleid?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 kalenderdagen bedenktijd om het product zonder reden te retourneren of te ruilen.
Wil je iets terugsturen? Meld dit dan binnen 14 dagen via dit retourformulier op onze website. Download het formulier, vul het volledig in en stuur de artikelen terug in de originele, complete en onbeschadigde verpakking. Producten worden vergoed zodra ze ongebruikt, compleet en onbeschadigd bij ons binnenkomen. De klant is hierbij verantwoordelijk voor de verzendkosten en het risico van de retourzending.
Zijn de artikelen al betaald en ontvangen wij ze in goede staat, dan storten wij het volledige orderbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
7. Wat moet ik doen als mijn order niet compleet/aangeleverd is?
Is je bestelling niet correct geleverd? Neem dan direct contact met ons op via onze e-mail ([email protected]). Stuur daarbij je ordernummer, de foutieve producten en zo nodig een foto. Wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.
8. Is jullie thee biologisch?
- Om biologische thee te verkopen moet je op de gehele productie- en verwerkingslijn voldoen aan SKAL-richtlijnen. Deze SKAL-registratie hebben wij niet. Wij verkopen verschillende theesoorten die biologisch verbouwd zijn, maar deze worden niet volgens SKAL-richtlijnen bij ons verwerkt. Je vindt deze thee onder 100% natuurlijke thee.
9. Moet ik rekening houden met allergieën?
In principe is alle thee allergeenvrij, maar sommige melanges kunnen extra ingrediënten bevatten; controleer daarom altijd de ingrediëntenlijst of de informatie onderaan de productpagina.
10. Hoe werken jullie aan duurzaamheid?
- Wij verzenden jullie bestellingen zo veel mogelijk als één pakket in een zo klein mogelijke verpakking. We gebruiken zo veel mogelijk vulmateriaal dat wij zelf recyclen. Indien jouw adres binnen een bepaald postcodegebied valt wordt jouw bestelling met de fietskoerier bezorgd (in Deventer en Apeldoorn). We beperken het gebruik van plastic zo veel mogelijk en proberen zo lokaal mogelijk te werken en steunen daarbij initiatieven zoals de Sallandse thee.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen via [email protected]